Sandblockの目標は、双方の利益のために顧客満足度を定義、測定、改善するための分散型プロトコルを構築することで、ビジネスと顧客の関係をバランスさせ、再定義することです。この目標を達成するために、私たちは、商人と顧客を相互につなぐエコシステムを作り、真の顧客プライバシーを確保し、匿名データを加盟店に提供してサービスを向上させます。
Sandblockのエコシステムは、企業の報酬プログラムの苦境を解決するように設計されています。エコシステムは、ブロックチェーンと暗号つうかに基づいています。SATは、商人が独自のブランドトークンを作成し、クーポン、バウチャー、ロイヤリティポイントを発行し、顧客が互いにやりとりしたり自由に使えるようにします。顧客はシンプルなモバイルアプリケーションを使用してエコシステムにアクセスできます。このアプリケーションでは、誰でもブロックチェーンと暗号資産の力を利用して楽しむことができます。顧客は、マーチャントからトークンを獲得して利用することができ、アプリ内マーケットプレイスを使用してトークンを交換することができます。彼らはアンケートに答えることもできますし、アプリケーション内で直接ゲームやコンテストを通じて自分の好きなブランドに参加することもできます。商人は、顧客の行動に関する膨大な量の匿名化されたデータにアクセスすることができます。このデータを使用することで、加盟店はサービスを改善し、顧客をよりよく理解することができます。彼らはまた、よりスマートな共同ブランド戦略を迅速に特定したり、解約の背後にあるドライバを検出することもできます。
Sandblock’s goal is to balance and redefine the relationship between businesses and their customers by building a decentralized protocol to define, measure and improve customer satisfaction for the benefit of both parties. To achieve this goal, we create an ecosystem to connect merchants and customers to each other, ensuring true customer privacy and providing anonymous data to merchants to improve their services.
The Sandblock ecosystem is designed to solve businesses’ reward programs pain points. The ecosystem is based on the blockchain and a cryptocurrency, the SAT, allowing merchants to create their own Branded token on top of it and emit coupons, vouchers, loyalty points, that customers can use or trade with each other and use freely. Customers have access to the ecosystem using a simple mobile application. This application allows anyone to use and enjoy the power of the blockchain and cryptocurrencies. Customers can earn and redeem tokens from their merchants and barter them using the in-app marketplace as they wish. They can also answer surveys, engage with their favorite brands through games and contests directly within the application. Merchants can enjoy an access to a tremendous amount of anonymized data about their customers behaviours. Using this data, merchants have the ability to improve their services and better understand their customers. They can also quickly identify smarter co-branding strategies or detect drivers behind churn.
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