Vendioはビデオを念頭に設計されたデジタル広告プラットフォームです。
このプラットフォームは、視聴者が消費している出版社のメディアに関連する広告を接続することによって、出版者のメディア、視聴者の関心事、および広告主の間の通信ギャップを橋渡しする。このプラットフォームは、Vendioトークンを使用して実行されるスマートコントラクトを中心に構築されています。Vendio Platformは、パブリッシャによって選択された特定のビデオ期間中に特定の時間にビデオコンテンツの一部に付加される独自のタグ付けアルゴリズムを実装します。これらのタグは、選択した特定の期間に表示されるビジュアルコンテンツを正確に記述します。これらのタグに含まれるデータは、特定の時間枠でサイト運営者によってタグ付けされた特定のコンテンツと一致する最良の広告を選択するサイト運営者の選択の潜在的な広告主と共有される。
優れた広告方法:Vendioが壊れた業界をどのように治療するかこのタイプの広告は、これまで業界に紹介された動画広告のターゲット市場広告と最も関連性があります。広告はもはや無作為に選択されたり、ランダムに表示されることはありません。その代わりに、選択した時間内に画面上で表示されているものと一致するように選択されます。典型的なYoutube広告を使用してVendioプラットフォームと比較し、両者の違いを表示します。一方、YouTube広告はGoogle Adsに基づいており、広告は主に検索履歴に基づいています。 Vendioはスクリーン上で何が起こっているかに基づいているため、リアルタイムで広告は見ているものと非常に関連しています。
原文 Vendio is a digital advertising platform designed with video in mind. This platform bridges the communication gap between a publisher’s media, viewer interest and the advertiser by connecting relevant ads to the publisher’s media being consumed by the viewer. The platform is built around smart contracts that are executed using Vendio tokens.The Vendio Platform implements a proprietary tagging algorithm appended to a piece of video content at specific times during a specific video duration, selected by the publisher. These tags accurately describe the visual content being displayed during the specific period of time selected.
The data contained within these tags is then shared with potential advertisers of the publisher’s choice who select the best advertisement to match the specific content tagged by the publisher at the specifically selected timeframe.A Superior Advertising Method: How Vendio Cures A Broken Industry This type of advertisement becomes the most relevant targeted market ads for video dvertising ever introduced to the industry.
The advertisement is no longer haphazardly chosen or displayed at random times. Instead, it is selected specifically to match whatever is being viewed on-screen during the selected time.We use a typical Youtube ad to compare with the Vendio platform to display the differences between the two. On the other hand, Youtube advertising is based on Google Ads, the ad is primarily based on your search history. Because Vendio is based on what is happening on screen, in real-time, the advertisement is highly relevant to what we are watching.
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